Thank you very much for organizing the trip for our family and for our friend. Wonderful people, wonderful people, I wholeheartedly recommend Mr. Buddhika's company. Thank you very much for everything, see you soon.
Michał K.
Facebook, 12.02.2023
To były nasze drugie wakacje zorganizowane przez Cinnamon Tours . Tym razem polecieliśmy na Malediwy w tym samym składzie co na Sri Lanke. W Male czekał na nas przemiły właściciel statku. Podróż trwała około godziny. Na wyspie czekał na nas pracownik hotelu, który zajął się naszymi bagażami i prowadził nas na miejsce gdzie przywitał nas właściciel. Procedury meldunkowe trwały dosłownie kilka minut. Dostaliśmy apartamenty na ostatnim piętrze hotelu z balkonami oraz 50 metrowym tarasem z genialnym widokiem na plaże i ocean. Widok szokujący!!!!! pokoje ogromne , zadbane, z wielkimi łazienkami , TV i WI-FI. Jedzenie przepyszne serwowane w restauracji na dole. Wysepka 400/300 metrów. Plaża olbrzymia z turkusowa woda. Zaraz przy brzegu pływają młode rekiny. Dosłownie ocierają się o nogi. Są to rekiny bezpieczne dla ludzi. Zaraz przy plaży znajduje się cudowny sandbank, na którym wychodzą sztosowe zdjęcia na insta i FB 🤩 Woda w oceanie kryształowa i dosłownie gorąca. Można w niej siedzieć non stop. Na wyspie pełno sklepów i knajp. Jak na każdej wyspie nie ma alkoholu. Tu trzeba sobie radzić samemu 😜 . Menadżer hotelu był pomocny we wszystkim. On prowadził też wycieczki. I tu warto mieć ze sobą GoPro. Najpiękniejsze rafy jakie widzieliśmy w życiu, stada delfinów, snurkowanie lub nurkowanie życia 😍. Następna wyprawa to była rajska wyspa bezludna, olbrzymi sandbank - naprawdę warto. Kolejna to snurkowanie z rekinami. Niezapomniane przeżycie. Dreszcz emocji gwarantowany. Coś niesamowitego. Dalej wyprawa na wyspę, przy której pływają olbrzymie manty. Pływanie z nimi to coś niesamowitego. Będziemy to pamiętać do końca życia. Zwiedziliśmy też samą wyspę, piękna. Kolejna wyprawa to tradycyjne łowienie ryb na żyłkę. Złowiliśmy 4 ryby , następnie grillowanie zdobyczy na plaży. Przepyszne. Super sprawa. Ogólnie plaże zjawiskowe. Piasek drobny i biały jak mąka z palmami pochylonymi ku oceanowi. Od hotelu do plaży jest parę metrów. Zaraz przy wysepce są dwa resorty słynnych hotelowych sieci . Można wykupić na nich dzień pobytu all inclusive. Fajnie, ale baaaardzo drogo. Komfort termiczny non stop. Temperatura około 30 st., ale nie męcząca, woda też mniej więcej tyle. Lekka bryza oceanu. Zero robactwa, komarów, much. Raj. Jeśli ktoś lubi ryby, owoce morza i egzotyczne owoce to dobrze trafił. Właściciele hotelu wspaniali , pomocni, serdeczni. Nikt nie chciał wracać do Polski gdzie termometry wskazywały -15 st. Na koniec dostaliśmy prezenty . Do łodzi odprowadził nas właściciel. O nic nie musieliśmy się martwić. Czuliśmy się bezpiecznie i komfortowo. To kolejne nasze wakacje zorganizowane przez Cinnamon Tours i kolejne cudowne. Jakość na najwyższym poziomie. Wracamy do Was za rok.
Marcin K.
Facebook, 17.08.2023
Bardzo polecam! CT zapewniło mi bezpieczną podróż po Sri Lance i Malediwach. Ogromna zaleta w opiece - zarówno na miejscu i zdalnie. Bardzo dobrze dobrane hotele i lokacje do odwiedzenia (zarówno znane jak i sekretne dla większości turystów). Dodatkowo otrzymałem ogromne wsparcie w planowaniu oświadczyn i niespodzianek - a choć uczestniczyłem w planowaniu, to sam zostałem zaskoczony prezentami i atrakcjami. Super doświadczenie. Dzieki!
Piotr M.
Facebook, 29.05.2023
Thanks for the tour, good organization and really nice driver and guide. Last 8 days were for us very good time. We saw many wonderfull places and spent time in beautifull country! One more - Thanks! 😉
Paweł B.
Facebook, 04.02.2024
Jeśli marzycie o niesamowitych przygodach, pięknych, nie tylko turystycznych, rutynowych miejscach oraz niezapomnianych chwilach to jesteście we właściwym miejscu! Biuro The Cinnamon Tours spełni oczekiwania każdego, nawet tych najbardziej wymagających 🙂 Na szczególne wyróżnienie podczas naszych wakacji zasługuje Lila Mordak- świetna organizacja pobytu, indywidualnie dopasowana do naszych oczekiwań, planów, a przede wszyskim ciągły kontakt, który dawał poczucie pewności, pomocy w trakcie wakacji. Nie sposób nie wspomnieć rownież o naszym kierowcy, dzięki któremu nasz wyjazd był bezpieczny. Kingsley to bardzo miły, uczynny oraz pomocny nie tylko kierowca ale przede wszyskim kolega w trakcie podrózy. W trakcie pobytu zawsze mogliśmy liczyć na jego pomoc. Polecam z czystym sumieniem! Wyjazd 5/5!😊😊
Tomek P.
Facebook, 26.11.2023
I traveled to Sri Lanka and The Maldives with the Cinnamon Tours in February 2024. As a female solo traveler who had never been to either country I was looking for expert guidance to build an itinerary to maximize my limited time and see the highlights of these two distinct destinations.

From my very first email communication to the experience on the ground in the destination, The Cinnamon Tours was top notch, providing the best customer service and care.

The custom itinerary they built for me helped me have the most incredible and memory making vacation. My guide and driver Chalinda was also super fantastic and so kind and knowledgable to be around.

My heart will be touched by the experiences I had in Sri Lanka in the years to come and I can't wait to go back soon! I highly recommend working with this company!
Lauren S.
Facebook, 10.02.2024
4 osoby, 2 pary wiek 50 lat, 5-13.01.2023, nasze wakacje życia zorganizowane były przez Cinnamon Tours. 5 stycznia wylecieliśmy z Warszawy do Colombo liniami Qatar Airways z przesiadka w największym porcie lotniczym na świecie w Doha ( port przyszłości). W Colombo czekał na nas pracownik Cinnamon i klimatyzowanym busem zawiózł nas do Negombo , gdzie w hotelu Park Lane 55 odpoczęliśmy i zjedliśmy pyszny obiad . Dalej zwiedziliśmy cudowna cynamonowa plaże nad morzem Lakkadiwskim . Wieczór spędziliśmy w pobliskich knajpkach, których jest tam setki to było lokalne święto Duruthu Poya Theravad. Następnie 6.01 ruszyliśmy komfortowym busem z genialnym wspaniałym przewodnikiem Stanleyem ( całusy) do Dambulla gdzie zwiedziliśmy sierociniec słoni . Niezapomniane przeżycie, polecamy każdemu. Następnie przejechaliśmy do buddyjskiej świątyni w skalę wulkanicznej Cave Temple. Zjawiskowe, mistyczne miejsce. Cuuudoooo. Nocleg w hotelu Nice Place, gdzie zjedliśmy kolację i relaksowaliśmy się w basenie. 8.01 to Safari w Nuwaraellya, słonie, niedźwiedzie, pawie, orly. Widoki zapierające dech w piersiach. Dalej pojechaliśmy do zjawiskowo położonego hotelu Ramboda falls, wśród olbrzymich wodospadów gdzie jedliśmy duriany, mangustynki, drewniane jabłka oraz regionalne przysmaki. Z hotelu w dniu 9.01 pojechaliśmy zwiedzić plantacje i fabrykę herbaty. Tam zakupiliśmy prawdziwą herbatę a nie zmiotki z wagonów sprzedawane w Europie😂Absolutnie trzeba to zobaczyć. W czasie postojów wszędzie oblegały nas małpy, które trzeba dokarmiać (odważne złodziejki 😜). Po drodze zwiedziliśmy świątynie złota Seetha Amman oraz punkt obowiązkowy przejazd pociągiem po najpiękniejszej na świecie trasie górskiej. Koniecznie!!! Nocleg w niesamowitym hotelu O2 Villas z domkami na drzewach i basenem na dachu. 10.01 to wyprawa tuk-tukami do mostu 9 łuków, z trasą z urwiskami, od których włosy stawały na głowie. Ekstremalny hardkor😂. Most piękny, pełno mnichów i celebrytów z TV. Następnie pojechaliśmy na kurs lokalnego gotowania KONIECZNIE!!!!!!! Genialna rzecz. Następnie przyjaciel Stanley zawiózł nas na odpoczynek do Tangalle do 5* ekskluzywnego hotelu Palm Paradise Beach. Mieszkaliśmy w bambusowych willach w środku dżunglii ze wspaniałą restauracja i basenami na najwyższym poziomie. TEN hotel to prawdziwe 5*. Nigdzie nie zaznaliśmy takiego przepychu połączonego z dziczą natury. REWELACJA!!! Nasze wille były nad samym oceanem indyjskim z najpiękniejszą plażą jaką widzieliśmy w życiu. Plaża Tangalle jest zjawiskowa, cud. Ocean wspaniały. Na plaży restauracja gdzie można było zamówić ryby lub owoce morza, które na życzenie łowił pracownik restauracji i te same podawano nam pp przyrządzeniu. SZTOS!!!!!! Powrót odwlekaliśmy do ostatnich godzin. Sri Lanka to jest Perła Indii, bije na głowę wszystko. Wrócimy tam ale tylko z Cinnamon Tours. Wspaniałymi, cierpliwymi, ciepłymi ludźmi, którzy zapewniają najwyższy standard, bezpieczeństwo, opiekę i miejsca których nie zobaczycie z biura podróży. Dzięki Buddhika, Lila i Stasiu. Jesteście cudowni.